Το Ask είναι το εργαλείο παραγωγικής AI που δοκιμάζει η Apple

0


Η Apple δοκιμάζει εσωτερικά ένα νέο εργαλείο παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) τύπου ChatGPT, το οποίο θα επιτρέπει στους υπαλλήλους να προσφέρουν ταχύτερη τεχνική υποστήριξη στο μέλλον.

Η Apple ξεκίνησε πρόσφατα ένα πιλοτικό πρόγραμμα που παρέχει σε επιλεγμένους συμβούλους υποστήριξης της υπηρεσίας AppleCare πρόσβαση σε ένα νέο εργαλείο με την ονομασία “Ask“, το οποίο μπορεί να παράγει αυτόματα απαντήσεις σε τεχνικές ερωτήσεις που λαμβάνουν από πελάτες. Οι σύμβουλοι μπορούν στη συνέχεια να μεταφέρουν τις πληροφορίες στους καταναλωτές μέσω διαδικτυακών συνομιλιών ή μέσω τηλεφώνου.

Το “Ask” θα απαντά αυτόματα σε ένα ερώτημα με σχετικές πληροφορίες από την εσωτερική βάση γνώσεων της Apple και οι σύμβουλοι μπορούν να βαθμολογήσουν μια απάντηση ως “χρήσιμη” ή “μη χρήσιμη”. Οι σύμβουλοι μπορούν να κάνουν έως και πέντε ερωτήσεις παρακολούθησης ανά θέμα. Η Apple δήλωσε ότι σχεδιάζει να διαθέσει το εργαλείο σε περισσότερους συμβούλους στο μέλλον, αφού συλλέξει σχόλια.

Η Apple ενθαρρύνει τους συμμετέχοντες συμβούλους να χρησιμοποιούν το “Ask” προτού χρησιμοποιήσουν τις παραδοσιακές μεθόδους αναζήτησης ή συμβουλευτούν έναν ανώτερο σύμβουλο για πληροφορίες και αναφέρει ότι το εργαλείο είναι χρήσιμο για την επίλυση σύνθετων ή άγνωστων ζητημάτων. Καθώς το εργαλείο συνδέεται με την εσωτερική βάση γνώσεων της Apple, η εταιρεία διασφαλίζει ότι οι απαντήσεις είναι πραγματικές, ανιχνεύσιμες και χρήσιμες.

Ένα παράδειγμα ερωτήματος στο οποίο μπορεί να απαντήσει το “Ask“: “Ένας πελάτης δεν μπορεί να ενημερώσει τη συσκευή του σε iOS 13.7. Τι μπορεί να γίνει;

Η Apple αναμένεται ότι θα υιοθετήσει την παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη σε μεγάλο βαθμό φέτος. Ο Mark Gurman του Bloomberg δήλωσε ότι το iOS 18 θα περιλαμβάνει πολλά νέα χαρακτηριστικά παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης στα Siri, Spotlight, Messages, Health, Numbers, Pages, Keynote και πολλά άλλα, και ήταν ο πρώτος που ανέφερε ότι η ομάδα AppleCare θα χρησιμοποιήσει παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη για να επιταχύνει την υποστήριξη πελατών. Αυτή είναι η πρώτη φορά που αναφέρονται λεπτομέρειες σχετικά με το εσωτερικό εργαλείο “Ask” της Apple.

[via]



Πηγή